Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

fredag 19. juni 2009

what to do?

Det er nordnorsk sommer. Vi er på Norges fineste øy, i et stort hus med stor, deilig hage.
Vi har en datter som er stolt innehaver av sin første sykkel...
... og som er dypt traumatisert pga en:



Den traumatiske hendelsen inntraff for to dager siden, når hun var ute i hagen med sykkelen sin. Plutselig kommer en stor humle og setter seg på buksa hennes. Og så på jakken hennes. Hun ble hysterisk og livredd og nå er det gjort.
To dager senere vegrer hun seg fortsatt for å gå ut, snakker om humla og bare hun ser en ubetydelig liten flue får hun helt panikk og hopper hylende opp i nærmeste fang mens tårene strømmer nedover kinnene hennes.

Noen tips til hvordan vi løser denne krisen?

2 kommentarer:

yummy mummy sa...

stakkar lita! forstår godt at hun ble skremt. Humler kan være nokså skumle, og slu, ikke minst.

Sukkerspinn sa...

Humle e søte, uskyldige og vennlige dyr! Det skjønne nok ho også når ho kommer i 18-19-25-30-40års alderen. Stå han av :)

Klegg derimot... e en helt anna historie!