Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

torsdag 5. november 2009

abstinensen slår inn...

Etter barnehagen gikk Awa Linnea, Embla (gikk ikke, men lå selvfølgelig i vogna, forøvrig i mormors gamle skinnpose fra 50-tallet! og det snødde i Skåne i går!!!) og jeg til posten for å poste pakken til prinsessa. All ære til den koselige kassadama på Ica Nära/ Posten som spilte heeeelt med og lovte å sende smokkene til prinsessa, som kommer bli jätteglad för dina nappar! Vad duktig du är!

Stolt Awa-mor.

Men så...
... I går kveld
og alt for sent slo den inn.

A b s t i n e n s e n .

Hun kjørte clever stil: Æ e ikke stor pia, mamma. Æ e en liten pia! Æ vil ha mokken!

Så fortsatte det i noe som virket som en lang tid men sikkert dreide seg om max 7 minutter: Mokk, Mamma! Mokk, Mamma! Mokk, mamma! Mokk, mamma!

Ødela min kvalitetstid med Grey's Anatomy jeg sa jo det var alt for sent og jeg kjente et snev av rosa panikk sno sine fingrer rundt mammahjertet mitt.
Men vi bestemte oss for å kjøre h a r d c o r e .

Du sendte jo smokkene dine til prinsessa i dag, Awa Linnea, husker du? Mamma har ikke flere smokker. Prinsessa har jo fått alle smokkene dine nå.

Nææææææææææææææi!

M e n h u n k l a r t e d e t .
Å sove sin andre natt igjennom uten smokk.



To sølvhjerter på slutte-med-smokken-skjemaet! Flinke pia mi.


5 kommentarer:

Anonym sa...

Hvor havner smokkene?? Berit.

dronningmia sa...

Hos prinsessa, så klart Berit! ;)
Og hvis du spør hvor prinsessa bor, så svarer Awa: på slottet! ;)

Elinor sa...

haha! ;). vilken bra och påhittig mamma du är!

Anonym sa...

Hva er adressen til prinsessa? Har lenge hatt lyst å besøke henne. Berit.

Vidar sa...

maria, du imponerer! =) gleder oss til å besøke dere snart og se hvordan dere har d der sør! :)