Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

onsdag 23. april 2008

norgesbesøk

En herlig uke er passert. Så heldig man er som har så koselige og morsomme og flotte søskenbarn med så komiske og skjønne barn! Helst vil man bo nærmere sånn at det ikke er så lenge mellom hver gang.

Glimt fra et herlig hverdagsliv:

Gratis is for alle barn som spiser på IKEA:


Vi tar oss en liten pause her på hylla, kompis!


Gode venner mot slutten av uka...


"Mamma vi'kke ha no spill og spetakkel hos oss...!"


Rock n Roll!


Nå får vi dette til uten voksne tilstede...


To småpie har et lite mellanmål på kjøkkenet.


Englebarna:


Desverre ble ikke de spillegale, lakrisetende mødrene fotografert sammen i de sene nattetimer. Heller ikke Francis, som gjorde en enestående jobb som tobarnsfar for en kveld når mødrene rocka laus på Café Life...:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh, d va sååå koselig!

Anonym sa...

ååå di søte små snuppene!!!

Anonym sa...

Åh, de to englebarnan! Ser ut til at de va gode venninne ja:-) Herlige bilda!!

Katrine sa...

Kor skjønn dæm e!

Anonym sa...

ååå så koselig:) æ ville åsså vært der med dåkker!
så stor og skjønn dem begge e blitt:)artig!!!

miss ju!!!!!!!!!!!

klem fra mona:)