Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

mandag 3. november 2008

A perfect day.

For en perfekt start på dagen!
Det dro litt ut på mårrakvisten med frokost og vanskelig-å-lösrive-seg-fra-dataen. Omsider, halvveis til bussstoppet, oppdager jeg at jeg har glemt mobilen hjemme og må snu. Kommer på en lur idé: jeg kan jo låne sykkelen til Francis og SYKLE til skolen! Min mann, full av nåde og godhet, lar meg låne hans elskede cruiser, og fornöyd og lykkelig sykler jeg i höstsola på vei til Orkanen.

En fantastisk ting med Malmö er sykkelveiene. All the way to Högskolan. Jeg var syklist nr 1975 denne morgenen, sa sykkelregneren ved Konserthuset. Höstlöv og glade mennesker i frisk luft. Skinnhansker og ingen oppoverbakker. Lovsang i hjertet og takknemlighet på mine lepper.



Et godt utgangspunkt for hellora-uka som venter meg, med skole-eksamen og hjemme-eksamen på en gang. :)

1 kommentar:

elisabeth sa...

så utrolig GODT å lese noe positivt!
ble enda mer glad nå:)