Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

fredag 24. oktober 2008

Words from a princess


"Du är en prinsessa."

Det sa en jente i barnehagen til meg, når jeg henta Awa Linnea her om dagen.
Rart hvor mye vakre ord fra små barn varmer!:)

Awa Linnea har også begynt å gi (og søke) komplimenter. En kveld i forrige uke hadde jeg laget ostehorn og hun fikk et til kveldsmat. Så satt hun der så skjønn og nusselig i sofaen og sier: "Mamma, kaka godt!". Hjertet mitt smelter!:)
Jeg håper jeg også kan være som et lite barn som ikke holder gode ord tilbake.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Førr ei pia! Reint sukker:) Små barn gir stoore gleder!

Anonym sa...

førr ei deilig lita jenta!!!:)
mona