Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

onsdag 16. mai 2007

Awa Linnea er et halvt år i dag!

Og det er ganske crazy, spør du meg! Et halvt år! Det har vært 6 lykkelige måneder og det blir bare bedre og bedre! Så fantastisk å bli kjent med den der lille hespeguria!:)



Ved et halvt år er Awa Linnea:
- 7060 gr
- 64,5 cm
- tuller masse
- sover så og si gjennom hele natten
- smiler seg gjennom dagen
- blir lynings hvis vi tar fra henne noe hun leker med
- elsker å leke borte-bø
- er kjempeflink å sitte



- liker bolibompa
- elsker mennesker, spesielt barn (og meg og francis, hihi) og har fått noen venner, hahaha!





- spiser kavring



- gjør seg gjerne til for å sjarmere andre
- legger kabler på lekematta
- spiser grøt og middag

I morgen skal hun feire sin første 17.mai i København. Hun har derfor fått seg tynnstrømpebukse-tights, hahaha! Og i dag fikk hun sine første joggesko.:)

Å bli mamma er på topp 3 lista over det beste som har hendt meg.

5 kommentarer:

elisabeth sa...

Kjempekoselig innlegg:)
Morsomt å få et innblikk i en halvtårings verden.
Håper dere får en flott 17.mai-feiring!

Anonym sa...

Åååå, grattlere me dagen, søteste ungen i verden!! (*kremt* Awa Linnea, altså!)Tenk at ho e så stor allerede.. Æ trur ikkje æ har insett riktig før no kor masse en halvtåring egentli kan!
Vil gjerne åsså ønske dokker ei skikkeli god og PATRIOTISK 17.mai-feiring med MASSE kos og norske flagg! (Og kanskje litt regn, bare for å gjøre d hjemmekoseli? :P)

Kathrine sa...

Så stor hun har blitt!
Og for et nydelig bilde av dere to.

Anonym sa...

Ho e så skjønn, maria! :) ho miriam snudde sæ fra mage tell rygg idag!! :) ho va så stolt! :p

Anonym sa...

såååååå stor!!!!
bare vent, snart står ho brud ;)
hihi!!!
igjen må æ få si at ho e bare NYDELIG!
så koselig bilde av dokker to:)
Katti kommer dokker nordover?
klæm