Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

tirsdag 15. mai 2007

litt spesielt...

...når man åpner innboksen og har fått 40 mail.
litt spesielt når 38 av de er fra facebook.
litt spesielt når man på meget kort tid blir fullstendig hekta.



akk, så gøy det er å bånde med gamle kjente. se hvordan det er med de du gikk på barneskolen med.
oioioi så voksne vi har blitt med jobber, hus, barn og greier.
oioioi så typisk det er at man spekulerer i at cia (hahaha, holdt på å skrive csi! nei, jeg er ingen tv-slave...;)) står bak hele facebook for a tracke down skurker. de er hjertelig velkommen til å tracke meg down altså. jeg er jo vant til å havne i sånne situasjoner. er jo blitt anklagd for terrorisme både i frankrike og tunisia, hahaha.

i takt med facebooks økende popularitet syns jeg å se en tendens til nedsatt blogge-aktivitet......betyr dette at bloggingens storhetstid er over? jeg vil ikke slutte å blogge.

9 kommentarer:

Anonym sa...

æ ska aldri slutte å lese bloggen din:)men kommer nok aldri å blogge selv....feisbukk tar for mye tid;) hehe

Anonym sa...

æ skal heller aldri slutte å lese bloggen din.. :) ka om du tar en liten faceoff? åsså kalt facebreak.. greie du d? ;p du kan ikkje svikte leseran dine!! :) hahaha

elisabeth sa...

æ syns facebook e ganske så kjedelig i forhold til (andre sine) blogga.

kan bare uttal mæ for egen del, æ har ingenting å skriv om lenger, så derfor lite blogging på mæ.

MEN æ syns du e superflink som oppdater. så glory to you og andre som oppdater bloggan sine i denne facebooktid.

Anonym sa...

maria, nu har æ akkurat komme så langt i utviklinga.. du må ikkje kutte bloggen din og la mæ gå tellbake i utviklinga... pliiiis

Anonym sa...

men æ skal jo ikkje slutte å blogge!:D

Prinsesse Solstråle sa...

Facebook er vel på en måte praktisk, mens blogging er mer filosofisk?

Anonym sa...

fejsbukk e kjipt.. sJikkeli ultrakjipt. nettby e mykkje bedre :)

Anonym sa...

bra

ziarah sa...

Jeg har faktisk begynt å blogge etter Facebook :) Den ene er en sånn sær nerdeidablogg om bøker - den andre er en strikketegnemalekortlageblogg++ :)