Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

lørdag 24. november 2007

Pro-ammetåke?

Kan ammetåka henge etter i en 6 mnd tid?

På tirsdag skulle jeg og Awa Linnea ned til byen og lunsje med Rebecca og Kendal. På vei ut skulle jeg kaste søpla, den hadde blitt lagt under vogna på vei ned trappa. Da jeg og Rebecca kom inn på kaféen oppdager jeg til min store forskrekkelse at søppelposen fortsatt ligger under vogna! Grøss og gru! Det var flaut.

Det er liksom sånn jeg har lest om i bøker, f.eks "Nynnes dagbok" og sånn, om mødre som f.eks glemmer å ta av seg de der blå plasttrekkene man må ha utenpå skoene på sykehus, helsestasjoner osv. Litt sånn jeg-er-blitt-mamma-og-er-litt-stressa-i-hverdagen-og-mister-derfor-kontrollen-og-oversikten-litt-for-ofte. Jeg tenkte at sånn blir jeg aldri. Jeg skal alltid se sminka og velstelt ut når jeg kjøper melk på butikken, ha klær uten flekker og lukte parfyme.
Men nå har jeg altså gått på kafé med søpla i vogna.

Heldigvis kunne ingen se at det var en søppelpose, og posen var knytt skikkelig igjen, så det kunne ha sett ut som om jeg hadde kjøpt f.eks sko eller noe.

4 kommentarer:

Kathrine sa...

Her avløste den ene ammetåka den andre og je har allerede svelget for mange skal-aldri-kameler. Jeg er imponert om dette var din første!

elisabeth sa...

Leste om ei som glemte å ta av seg BH-en da hun skulle dusje..

Anonym sa...

æ har bare fått klar beskjed om at æ ikkje får skylde på ammetåka lengre....

KomLivet sa...

Det kanskje blir en dårlig vane?
hih - jeg gikk på "barnolycksfallskurs" på BVC. Kom hesepesende inn fem over seks og var lettet over at alle andre også var seine... "Du, det börjar halv sju.." Og der stod jeg fem over seks med unge, uten stelleveske... "någon som har en blöja?" ehm.. "någon som har våtservetter?" PINLIG!