Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

onsdag 15. april 2009

når alt annet blir så spennende...



Man sitter her og kjenner et visst press på seg. Skal skrive Bachelor Research paper. Skal vise til preliminary results om 1 uke. Skal ha ferdig first full draft om 3 uker. Har ikke kommet ordentlig i gang. Kjenner seg litt lost. Har litt problem med å samle tankene!

Det mest utfordrende med å skrive oppgave syns jeg er å komme i gang. Finne en problemstilling, finne relevant stoff... Når man har kommet dit går det mer eller mindre greit. Jeg må komme dit i dag! Ü

I stedet tenker jeg på andre ting:
- på å fornye bloggen
- på at jeg trenger ny parfyme, men ikke vet hvilken jeg vil ha
- på hva som gjör livet meningsfullt
- på hvordan jeg selv bidrar til å gjöre livet meningsfullt
- på de gode, store godteriene i Francis sitt påske-egg. Jeg har lyst å ta dem. Jeg kan ikke gjöre det med samvittigheten i god behold.
- på at mitt påske-egg er tomt.
- på eska med babyklär i str 50-56 jeg skal gå igjennom senere i dag.
- på Lövenes Konge.
- på at jeg ikke lenger har 1.e plassen i Tetris Friends på Facebook.

- på at om knappe 2 mnd er jeg ferdig med alt som heter engelsk, Bachelor Research Paper, eksamen og sitter og ruger på Sommaröya.
Da blir jeg lykkelig. Og skjönner at jeg må komme i gang med arbeidet for å komme dit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Æ kjenne mæ så igjen i den motivasjonen! Nei, æ skal ikkje te Sommarøya og ikkje skal æ ruge heller..men ser fram mot en lang og innholdsrik sommer! :)

Og takk førr ditt indirekte tips om "the cutest blog on the block!" Nu e jo bloggen min og blidd fin:D

Kj:)