Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

fredag 11. september 2009

fredagsfølelse!



Et lite glimt fra ene kjøkkenkroken min.
Francis og Awa Linnea har dratt på skolen og i barnehagen. Embla (som forøvrig er helt fantastisk koselig selskap i en mammapermisjon!) sover dagens første blund og jeg inntar den deilige frokosten på bildet. Francis kompenserte med en stor mengde bananer etter at han her om dagen stakk av med alle bananene våre... og etterlot en pissed off kone hjemme som hadde gledet seg til vaniljeyogurt med banan og kanel til frokost. I dag er frokosten komplett hvertfall, med både yogurten og bananene og knekkebrød og blåmuggelost og serranoskinke +++. Og jeg elsker virkelig vår espressomaskin! I dag er det en deilig Vanilje Latte jeg nyter til frokosten. Fikk tips av min venn Cilla om å ha litt vaniljesukker i melka før jeg steamer den, da får du den deilige vaniljesmaken, uten sirupen - og i skummet også! Mmmmm....

Plans for today:
- Ta fredagsvasken
- Rydde i bokhylla på soverommet (når skal jeg innse at de gamle bøkene i emner jeg endte opp med å aldri ta sikkert ikke blir lest med det første???)
- Spasere ned til byen med verdens herligste Embla og utføre div ærend + kose meg med unødvendige ærend ;)
- Levere filmer og leie Skjønnheten og Udyret til fredagsfilmdaten med Awa Linnea (en ny tradisjon)
- Handle litt?
- Hente Awa Linnea og kose oss masse og leke til tonene av den nye cd´n til Awa Linnea (Lisa Børud)

Sommeren holder høsten igjen med et krampetak og vi har fortsatt 18-23 grader og en evinnelig sol her. Fint og deilig på en måte. Men jeg er og blir en høstperson altså... og lengter etter spaserturer i de flotte parkene, med masse løv og fine farger og en deilig varm Chai Latte i termokoppen min. Som jeg skal shoppe i dag. Ü

Ha en deilig fredag!

(Jeg elsker forresten fredager - den beste dagen i hele uka! Det er nesten som en mini-advent, følelsen av at helga er rett rundt hjørnet, at man skal ha fri og kose seg og være sosial og nyte livet...)

1 kommentar:

ziarah sa...

Du skriver så fint - jeg blir så glad av å følge med på bloggen din!