Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

tirsdag 22. september 2009

tirsdagslykke

Lykke på en tirsdag for meg er:



At det e n d e l i g er kjølig nok til å ha på jakke og deilig skjerf når man skal levere Awa Linnea i barnehagen.

At man under leveringen treffer verdens koseligste nabodamer og verdens beste Rebecca (som snart også blir nabodame!). Og å få Rebecca på spontant frokostbesøk før jobb!



Å se på den nye, fine orkidéen min. Håper jeg klarer å holde liv i den? Farmor er orkidédronningen og har gitt meg rådene denne gangen.



Å se på Awa Linnea's fint oppstilte dansesko og tenke på hvor skjønn hun er når hun kommer hjem fra barnehagen, bytter til tights og tar på seg det rosa/lilla danseskjørtet og disse skoene, og danser med til Barbie i Nøtteknekkern/ Svanesjøen/ De 12 dansende prinsessene, eller Skjønnheten og Udyret.



At det regner ute! Åååå... har lengtet s å n n etter en regntung dag, og e n d e l i g er den her!

Og at det nettopp dukket opp beskjed i postkassen om at jeg har pakke som venter på posten.

God tirsdag!

1 kommentar:

elisabeth sa...

åh, det må jo være fantastisk å se awa linnea danse:)