Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

onsdag 2. september 2009

siden sist...

Siden sist har bl.a følgende ting skjedd:

01. Vi har kommet hjem til Malmö igjen.
02. Vi har spist middag på en kjempekoselig sesongåpen bakgårdsrestaurant.
03. Francis har begynt sitt siste semester før han blir voksen og utdannet.
04. Vi har truffet mange gode kjære venner.
05. Vi har lekt lenge i div. parker
06. og besøkt Aqua-kul for første gang. Litt nedtur, men artig for en pysete Awa Linnea.
07. Awa Linnea har begynt i barnehagen, men vil ikke snakke med de som jobber der. Hvertfall ikke nevneverdig mye.
08. Awa Linnea går på do tusen ganger om dagen, men vil ikke gjøre noe der.
09. Embla sovner i senga si om kvelden. Tør nesten ikke tro det.
10. Embla er lille tjockis, og veier nå ca 5,5 kg. og vokser ut av nyfødtstr.
11. Embla har fått svensk personnr.
12. Embla smiler dagen lang *familiens lille solstråle*, prater og blir søtere og søtere for hver time.
13. Awa Linnea trasser. Eksempel:

Setting: Awa Linnea får tilsnakk av Francis.
AL: Ikke vær så sur, pappa!
Francis snakker til henne igjen.
AL: Awa e bare gla i mamma. Og lillesøster.

Det skjærer i hjertet, og samtidig humrer man litt i skjegget.

1 kommentar:

yummy mummy sa...

Endelig oppdatering fra dere! Så bra dere har kommet vel hjem til Malmø =) Det blir nok godt for største prinsessa å få noen flere barn å bryne seg på. Og da får du jo mer tid til å kose deg med minste prinsessa.
Det kommer nok flere slike stunder hvor mamma og pappa er kjempe dumme.
Tips: bok fra Go'boken: "Elsker deg for alltid" (http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1853820).