Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

fredag 19. september 2008

deilige høstdag!

Har nettopp stasjonert meg ved mitt 100 år gamle kjøkkenbord, har en varm kopp green tea and lemon med en stor skje honning ved min side. Fra kjøkkenvinduet mitt ser jeg masse fine trær (vet ikke hvilken type, hahaha) som så vidt har begynt å kle seg i høstfargene. Og jeg vet at det er friskt og kjølig ute, selv om sola skinner, for jeg har nettopp levert Awa Linnea i barnehagen...det er så deilig med sånne fine høstdager!!! Føler litt at dette er MIN dag, alt går min vei i dag liksom!:) Awa Linnea har slutta å gråte når vi leverer henne, hun trives der og går rett inn til frøknene og barna og er gla og fornøyd...deilig!

Planer for i dag:
Analysere og finne stylistics traits i tre amerikanske noveller. (Kremt, LEKSE. Ville heller ha lest krim eller den nye boka til Marian Keyes eller Karen Kingsbury...)
Lunsj med Lovisa på en av mine favorittkaféer, Sorl, som ligger mellom Möllan og Triangeln.
Må ut og kjøpe permer og plastlommer.
Planleggingsdate med alle lederne i Life-arbeidet i kveld.

Deilige fredag!!!


2 kommentarer:

elisabeth sa...

høres flott ut.
nesten så man skulle tatt seg en tur til sverige;)
har jo til og med svenska på pensum.

deilig at awa linnea trives i barnehagen. julia sier hadet til oss nesten før vi har fått levert henne.

Anonym sa...

Høst i Malmö høres utrolig nydelig ut. Ikkje sånn "gå-ut-av-døra-glem-hårfrisyre-gule-bjørkeblader-i-trynet-regn-og-vind" høst, liksom ;)
Skal innrømme æ va litt avventende med å kommentere forrige innlegg, fordi det va en så stor forandring, men det siste bildet her etterlate ingen tvil; nydelig!! Brownie kler dæ godt. Det også!