Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

mandag 22. september 2008

Se!

Se så fin header jeg har fått!! Takker og bukker for LilleMag for fin designerhjelp!:)

Francis dro til moderlandet i dag for å hjelpe svigermor som har blitt syk. Han kommer hjem igjen på torsdag, så jeg er gressenke noen dager framover. Litt utfordring, for det er ganske mye som står på programmet dagene framfor. Passer på å putte inn litt kos og moro der jeg kan for å ha noen gulroter i hverdagen...:)
I ettermiddag skal f.eks jeg og Awa Linnea på "Lugna Gatan" og se naboen vår, Sendi, danse! Det blir göy.

Og til helga tar jeg helt fri fra skole og kirke og alt, og skal kose meg med Norgesbesök av Stephan, Maria og Albert i magen! Gleeeeeder meg!!

Nå skal jeg returnere til stylistics traits in American short stories - juhuu... Ha en fortreffelig mandag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, Mariamor:)

E så arti å læs den fine bloggen din! Høres ut som du har en fiiin høst:) Og så kjæmpefin ho blei på håre!

Æ har (prøva å har) bynt me en liten blogg sjøl, så æ lurte på om de va greit og gøyt å linke oss sammen?

Klæm til dæm!