Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

onsdag 11. februar 2009

mine døtre og min fåtölj

Se bort i fra min elendige evne til å mestre Francis kompliserte digitale speilreflekskamera........

Før-bildet av fåtöljen (AKA stolen) ble så dårlig at det ikke er vits å legge det ut, for man ser ingenting! Verdt å merke seg er at det sönderslitna trekket var grått, og ikke rødt, som på dette Under-arbeid-bildet:



Det røde trekket er bare et undertrekk som holder alt den ekle stol-stuffingen på plass.
Fåtöljen efteråt:



Fint? Ü

Og her er juligullet avbildet...hun henger på kjøleskapet, og bildet er tatt fra der...av en mamma som ikke forstod hvordan hun skulle få av blitsen...kremt:





Det første bildet er i 3D og ettersom hun var ganske aktiv der inne, var det vanskelig å få noen ordentlig bra bilder...hehe.
Det andre bildet nektet å snu seg og derfor får man tøye nakkemusklene litt heller... Ü

Og her er storesøster, med "sesse-kone" (prinsessekrone) som hun har laget på søndagsskolen. Egentlig er det altså kaninører....hehe:



Kan ellers melde at i Malmö snør det vakkert i dag. P4 nettradio durer fra mac'en og jeg skal sette meg ned og lese an evolutionary tour of mankind's greatest invention.......som da er språket.
Ha en deilig onsdag!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dyrisk korr langt hår onkel si pia har fått!

Anonym sa...

kjempelangt altså! :p

å nyyyyydelig blei stolen!

*3 uke t UL*

stor klem,
jeanette

Anonym sa...

Så fine døtre du har :) Glede mæ til å se nr. 2 på ordentlig!
Og stolen... lekker, Maria, LEKKER! Man, du e flink!

Anonym sa...

E d en kreps du ska ha? Så ut som ei klo på det nederste bilde..

Anonym sa...

ja, det e eldste brodern som spørr...

Anonym sa...

Stephan, din gnom, ja...hvis ho kommer i tid så blir ho en kreps (som i stjernetegnet!) hahahahahahahaha!