Velkommen!

Bloggen min faller utenfor de typiske kategoriene... jeg blogger mest som jeg vil, om hva som faller meg inn, og når jeg har tid, inspirasjon eller får bloggeånden over meg.
Jeg er kjempegla for at du stikker innom og setter Stor Pris på et hei fra deg i kommentarfeltet...

lørdag 28. februar 2009

den store reisen.


Reise

Reise med en liten passasjer
Følge tegn som ingen ser

Være egen båt
Frakte både jubel og gråt

Reise lenger enn du hadde trodd
Kjenne liv der ingen før har bodd
Være en lugar
Seile med et spørsmål uten svar

Reise langsmed dag og over natt
Reisen er den lengste du har hatt
Være eget fyr
Blinke for et gammelt eventyr

Reise med en passasjer om bord
Nynne på en sang av hav og jord
Være solvarm strand
Når en liten sjømann går i land

- Kari Bremnes

3 kommentarer:

ziarah sa...

Så fint! ♥

Anonym sa...

Æ håpe reisen går bare fint så langt :)
Glede mæ til å høre nytt!
*KLEM*

Anonym sa...

Her har du et lite tips til den dagen du begynner å strikke for real (som vel blir snart??), eller finn nån som vil :)
http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b18&d_id=13&lang=no